28. januar 2010

Rundstykker

I kveld var det tomt for brød og tekte jeg skulle prøve å bake en oppskrift jeg fant hos Haust. Tusen takk for oppskriften! Nå sitter jeg i deilig deilig duft som fyller huset og venter på at rundstykkene skal bli ferdige slik at magen min kan smake på de med brunost på. Nam, nam!!

Her er oppskriften -utrolig enkle å lage:
5 dl lunka vatn, 1-2 ss olje, 1 ts salt, 1 ss sukker, 50 g tørrgjær, ein god slump havregryn og nok mjøl til ei passeleg klissete deig rørast raskt ihop i bollen og får heve ein halvtimes tid. Så klattar eg deiga på bakepapirkledde plater med ei skei, strør over solsikkefrø og lar dei heve nokre minutt til før eg steiker dei på 225 grader til dei ser passe gyldne ut.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts with Thumbnails